起初我很害怕,不知所措
At first I was afraid I was petrified
一直在想,沒有你在身邊,我一定活不下去
Kept thinking I could never live without you by my side
但是後來,我花了很多個夜晚
But then I spent so many nights
思考你是如何辜負了我
Thinking how you did me wrong
我變得堅強
And I grew strong
學會了獨立
And I learn how to get along
然而,你從外頭回到了這裡
And so you're back from outer space
我走進來,發現了滿臉愁容的你
I just walked in to find you here with that sad look upon your face
我早該換個門鎖
I should have changed that stupid lock
我早該叫你把鑰匙留下來
I should have made you leave your key
如果我早知道你會回來騷擾我的話
If I'd known for just one second you'd be back to bother me


走吧!滾到外面去
*Go on now, go walk out the door
請你轉身離開
Just turn around now
你已經不受歡迎
(Cos) You're not welcome anymore

你就是那個用分手來傷害我的傢伙
Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
難道是我搞砸了?
Did I crumble
你以為我會坐以待斃
Did you think I'd lay down and die
哦!不,我會活下去
Oh no, not I, I will survive

一旦我學會如何去愛,我就能活下去
Oh as long as I know how to love I know I'll stay alive
我會用一生好好過日子
I've got all my life to live
我會用全部的愛去奉獻,我會活下去
I've got all my love to give and I'll survive
我會活下去
I will survive

我用盡全身的力氣,不讓自己崩潰
It took all the strength I had not to fall apart
努力修補著我心碎的碎片
Kept trying hard to mend the pieces of my broken heart
我花了多少個夜晚
And I spent oh so many nights
為自己感到難過
Just feeling sorry for myself
我曾經哭泣,但現在的我昂首闊步
I used to cry but now I hold my head up high
你可以看到我已脫胎換骨
And you see me somebody new
我已不是那個還愛著你而被束縛的卑微女子
I'm not that chained up little person still in love with you
你說想來看我
And so you feel like dropping in
希望我有空見你
And just expect me to be free
如今,我已把全部的愛都留給那個愛我的人
Now I'm saving all my loving for someone who's loving me







看星光聽到了!!
是來PK的高蕾雅唱的!!
還滿不錯的!!   不過我找到的是原唱的吧!!
好久的歌的感覺= _ =+

歌詞很強和的說!!
哈*
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nocoki 的頭像
    nocoki

    撒落一地悲傷、‥我選擇離開,

    nocoki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()