*極推 !! 覺得很動聽。 
    TPL →
    Talk Play Love


Hybrid~!


anywhere you go, anywhere you go, anywhere you go
i'll be there
anywhere you wanna go
anywhere you go, anywhere you go, anywhere you go
i'll be there
anywhere you wanna go

我沉重的呼吸聲裡    
沒有盡頭的旋律中
不斷碰撞灑落在我身上的spotlight
都市的燈火間 
混亂的夜晚街道邊
只屬於你和我的世界 let's talk play and love


我會守護你 anywhere you go
我會相信你 anywhere you go
我會消去一切的傷痛 stay in me
you can talk you can play you can love

(rap)
驚滔駭浪時
被困在無盡黑暗時 
道路被阻斷時
極度呼吸困難 
悲傷充斥眼裡
but music she saved my life,
so i'm loving her through day and night
就算全都改變 
就算離我而去 
就算只有獨自一人
hey it's all right

* repeat

即使一切不再 
you can talk you can play you can love
即使都將遠離 
it's okay, i will be by your side~


1,2,3 & 4 i'll go anywhere you go
1,2,3 & 4 i'll go anywhere you go
1,2,3 & 4 i'll go anywhere you go
1,2,3 & 4 anyband huh let's go !

※ repeat

* repeat

即使一切不再
you can talk you can play you can love
即使都將遠離
it's okay, i will be by your side~

(鋼琴間奏)

寒冷城市上方 蔓延開的這夜晚
為了專屬於你我的夢想 let's go

anywhere you go ,I will follow where you go
(repeat*3)
anywhere you go, go, go

anywhere you go~ anywhere you go~ anywhere you go
i'll be there
anywhere you wanna go
(repeat*4)



九分多完整MV:



4分鐘MV:



ANYBAND是由
很多人都知道的           BOA寶兒
很有人氣的神起裡的   XIAH俊秀
嘻哈團EpikHigh裡的  TABLO
                                和   全寶拉      組成的!

上面3個人我都知道!   只能說是很有吸引力的組合!!
寶兒有力量的的女生 搭上俊秀細細的男生    搭的好很好聽!!
一首歌加上RAP搭的好會覺得不會無趣更好聽

現在我對那的女生反而很好奇!
也很有吸引力的一個女生  !!     

大推推拉!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nocoki 的頭像
    nocoki

    撒落一地悲傷、‥我選擇離開,

    nocoki 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()